tomt..

hehe jag kommer aldrig på nån rubrik för jag vet aldrig vad jag ska skriva om..ehhe  de dyker liksom bara upp nått ibland...men skärpning ska de bli....måste ju börja uppdatera iallafall 1 gång per dag....

men vad är man intresserad av att läsa då??
Våld?som alla andra skriver om...
barn å gradivitet? Som att ni bryr er i det..haha
Känslor? Ja dom blir väl bara fel här ute på bloggen...

humm ja jag å min fantasi...

Kommer säkert på nått ialafall...

Kan ju ta lite av varje då..

VÅLD:
Ja varje dag så läser man i tidningen,texttv elle här på nyheterna om massa olika våldsbrott....Altså vart är samhället påväg??Börjar bli rädd på riktigt...man är inte säker någonstans längre...man kan sitta hemma å de knackar på dörren å in kommer det tjuvar,männiksor blir överkörda när dom ska gå över ett övergångsställe,folk blir våldtagna allt från små flickor/pojkar till gammla tanter/gubbar....Folk skjuter varann å folk dödar varann med olika vapen...Tror fan de inte spelar någonroll vart man bor i detta land för de verkar finnas lika myket våld överallt...
Å polis litar då inte jag på ett dugg eftersom man läser att de tar så lång tid för dom att komma till olika platser å sen tar de ju evigheter innan de blir rättegång å oftats så går gärningsmannen fri  tillslut ändå....så hjälp vad händer??

KÄNSLOR:
Ja alla har olika känslor, alla visar de på olika vis...Kan bara säga att jag har flera olika känslor i mig just nu...Rädsla,oro men samtidigt så jävla glad å lycklig..hehe  Tänk om de fanns en knapp på kroppen som man kunde trycka in vilken känsla man vill ha för varje dag..hehe  Jag blir oftast lurad ut av mig själv, de är liksom som att mina känslor lurar mig...men men så kan de säkert vara...


BARN:
Visst är det undebart med barn, från att dom är små tills dom är stora...Dom är så söta å de är så roligt att se dom lära sig saker å växa...Men tycker tiden går så fort, man kan missa så mycket utav det....SÅ barnatiden är något man verkligen måste ta till vara på.... 

GRADIVITET:
Ja de är åxå helt undebart, kan ju säga att alla killar/män missar något fast att ni är delaktiga....men att känna den känslan å känna de lilla livet i sig de är helt otroligt.Å vilken kraft de finns där inne man kan tro att de är en alien som ska komma ut genom skinnet ibland, å boxar å sparkarna dom känns de med, tur att man bara blir öm i revbenen för man tror dom ska gå av..hehe  Kvinnorna blir ju förberedda i 9 månader eftersom vi känner av varje liten ny hormon i kroppen å alla nya tecken å alla nya känslor..ja det nya lilla livet känner vi hela tiden ....Men männen känner inte det, visst ni kan känna sparkarna,boxarna m.m om ni tar på magen eller höra hjärtat om ni lägger örat i mot magen ...men de är inte samma sak....Jag har fått en känsla av att männen inte känner sig delaktiga förens  de är förlossning....har jag rätt elle fel`??

Jaja själv så har jag 19 dagar kvar om Alexander vill vara punktlig å komma på det utmärkta födelsedatum....
Blir bara tyngre å tyngre å de känns verkligen....


Sen har man sina sammandragningar/förvärkar å man ligger där å tänker: är de dags nu elle inte`? man blir så lurad hela tiden...

Jag var skitnervös inför förlossningen förut men nu är jag bara jätte lite nervös...är lite rädd att nått ska gå fel bara annars inget annat...vill bara att Lilla Alexander ska komma ut till oss nu!!!Tycker att vi väntat länge nog..hehe

Han kommer absolut få den bästa pappan i hela världen, för den värme å kärlek marcus kan ge,de är det han behöver!!


Kom nu älsklingen vår, mamma å pappa längtar efter dig!!!


Jajja nu blev det jävlit långt så ska avsluta nu....


Älskar dej marcus!puss

Kommentarer
Postat av: Marcus

Fällde nyss en tår....

2007-12-11 @ 23:42:39
URL: http://marcus6668.blogdog.se
Postat av: Mikael

Naww vad gulligt :)

Jag tror du har rätt angående att vi killar nog inte känner oss så delaktiga föräns förlossningen. Men vid förlossningen släpper nog lyckan loss på riktigt för oss killar och vi för en känsla som är omöjligt att sätta fingret på. Det är vad jag tror om hur vi killar känner. Men såklart vi även är glada under tiden tjejen är gravid.

Coolt att du snart är mamma och marcus pappa. Haha riktigt otroligt kul också :)

2007-12-12 @ 01:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0