Underbart!!

japp vi var på ul igår och det var så underbart att se lillen ...Den var inte stilla en enda sekund och den pekade fuck you till oss flera gånger så vi fick jätte mycket kort med oss hem...Den såg så söt ut fast man inte såg så mycket detaljer...hehe

Nu vill jag bara ha min bäbis här i famnen, hur kan man älska något så mycket som man inte ens har träffat??!!

Allt känns så underbart, och så har man börjat känna den lille krabaten där inne åxå....den blir en vild och livlig en...hehe

Jaja vet ej vad jag ska skriva mer...finns mycket jag inte förstår....hehe


Känslor kommer, känslor går, känslor blir starkare och känlsor blir svalare. Men man kan alltid få tillbaka sina känslor!!!Så känner jag...

Älskar dig marcus och Lillen!!puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0