Sista Oktober

Idag är det sista dagen på Oktober månad, imorgon är
vi inne  på en ny månad och detta år närmar sig slutet.
Snart kommer år 2014 knacka på våra dörrar och vad som
erbjuds och händer då är spännande tycker jag!
 
Barnen har varit lediga hela veckan från dagiset och blir det
även imorgon också. Så dom fick ett lov dom också.
 
Det som hunnits med är mycket, vi var på invigningen av IKEA
här i Borlänge, vi var på invigningen av nya COOP också.
 
Vi har haft kalas 3 gånger för Anton som fyllde 4 år i Måndags den
28 Oktober!!
 
Det har kommit upp lite hyllor,soffbord, tv-bänk m.m
Börjar smått likna ett hem!
Men än är vi inte klara.
 
Hade barnen med mig på olika affärer idag och köpte
mattor till hallen nere och uppe.
Skulle kolla efter en ny micro men det spar jag till
helgen så jag kan ta hjälp utav Marcus också.
Sedan blev det mataffären och slutligen så åkte vi
till barnens farmors jobb för att betala lite pengar
för tupperware.
 
Kom hem käkade lite mat och sedan har vi pysslat med lite
allt möjligt, tvätt maskinen går för fullt och snart ska tvätten hängas på tork.
 
Barnen la sig precis för att sova och det luktar super gott i deras rum
nu med nytvättade sängkläder!!
 
Ska pyssla tills Marcus kommer hem, sen får vi se om det blir en film
eller vad kvällen bjuder på!!
 
Ha en trevlig höst kväll allesammans!!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0