svar

Hörsel testen var inte alls så bra och ja nu har jag fått svar, för jag sa som sagt till den där läkaren att jag inte skulle gå där i från förens jag hade fått svar på mina frågor.

Det blir operation för Alexander, nu änteligen efter 1,5 års kämpande och slitande.
När visste dom inte riktigt men typ om 1-2 månader.
Så ja nu vill jag bara att tiden ska gå fort så att han ej behöver lida mer. för han är nästan som döv på öronen. det är ju därför han skriker så mycket....

Ja nu har ni fått en liten läges rapport om dagen och  svaren vi fått... nu ska jag ta hand om bustrollet som river övervåningen snart.och sedan ska vi gå ner och picka lite på anton så han inte sover bort hela kvällen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skönt att de äntligen tänker göra något åt det, blir säkert mycket bättre sen när det är klart :)

2010-02-15 @ 17:56:20
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: jannike

Hoppas operationen går bra:)

2010-02-15 @ 18:11:16
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0