skit

Som vanligt så funkar det inte för mig att göra länkar så på buzzador inlägget så kanske det inte går att gå in på länkarna.men ni ser ju vad det står så ni får väl skriva in det i ett nytt fält bara!! =)

Nu ska jag fortsätta med maten här hemma för snart kommer älsklingen hem,och idag tänkte jag att maten skulle vara klar när hen kommer in genom dörren =) får se om jag lyckas med det då...

Har väl hunnit med lite idag iallafall, men handlingen sparde jag tills imån för jag kände mig inte alls sugen på att dra med mig båda barnen och handla idag. så imån måste vi handla, sedan ska det fixas inför dopet på lördag så jag har nog händerna fulla hela dagen imån =)

Nej maten kallar på mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0