Måndag

Denna dag gick fort som tusan och jag har som vanligt halkat efter med en massa saker som ska göras och fixas. Så imån är det jag som får lägga benen på ryggen och springa för fulla muggar =)

Var till svärmor och fick håret toppat av en vännina till henne. Och jag blev nöjd, jag som är så kräsen på att gå till frisörer =) så hoppas hon vill fortsätta klippa mig i fortsättningen....får fråga snällt sen när tiden är inne för nästa klippning!!

När vi satt där sen vid köks bordet så tyckte båda 2 att jag skulle be Erica om att bli sminkat till dopet på lördag. Och att jag skulle ha utsläppt hår..ahha jag har haft mitt hår upp satt i en boll sedan år 2007 ja 8 månader innan alexander föddes rättare sagt så de är bara att räkna ut =) håret har liksom varit ivägen hela tiden så därför så har jag bara satt upp det i en snodd.....så slitet ja det ä'r det... men jaja de återstår att se om de blir utsläppt hår och smink på lördag...

Sen måste jag bara få skriva några rader om erica som tappert kämpar med både ny utbildning och nytt jobb, hon är en stark tjej som vet vad hon vill och hon kommer klara det!! Hur drygt,svårt och stressigt det än kommer bli så kommer hon ALDRIG att ge upp sina drömmar. Och bara för det så vill jag ge henne en guldmedalj och en stor styrkekram!!!

Nu ska jag hoppas i sängen så jag får skriva mer imån!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0