25 April 2010

Idag är det söndag och klockan är redan efter 13.00
Tiden har gått fort och det känns fortfarande som
morgon för mig, jag är faktist trött fortfarande också.
Får skylla mig själv för jag fastnade framför datorn
igår kväll och satt där och fixade långt in på natten.
Så idag får jag lida för det!

Barnen ligger nu och sover middag och det är endast
tvn som hörs i bakgrunden.
Ska nog sätta mig ner i fåtöljen och bara andas massa
långa andetag medans man kan.
För sen lär det ju bli full rulle igen, det är verkligen fart
på barnen nu och man märkar att dom är så gott
som friska. Lite gnällit kan det ju vara men så är det
väl minst i en vecka efter en sådan pass sjukdom.

Ska nog dra till affären och handla lite små saker och då tänkte
jag unna mig att springa in på biltema och köpa en hylla till så
jag kan börja få ordning på ALLT ute i förådet.
För dom ska väl komma och kolla i förådet någon dag fram över,
eftersom det blir så blött och fuktigt där inne så alla kartonger
med sakerna i blir blöta och mögliga.
Man vill ju kunna ställa saker i sitt föråd utan att det ska
bli förstört pga vatten och fukt.

Nej men ska väl övertala sambon i huset så han vill samma sak,
sedan får vi se vad som hinns med idag.
Vill då inte bara sitta inne iallafall, för då kommer
jag klättra på väggarna till slut!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Mikaela Brandstrand

Heej! Härligt blogg du har!

Och gud så söta dom där två var då! =)

2010-04-25 @ 23:37:07
URL: http://mickalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0