sekundrar...

Hur kan man Älska någon så mycket när man inte ens har träffat den personen??Den kärlek jag känner för lill skrutten den är verkligen obeskrivlig.Visst att man vet om att det är ens eget barn och allt sånnt men att kärleken är så stor redan nu och den har inte ens tittat ut än..hehe
De känns så konstigt, hur blir det inte då när den väl tittar ut?! Blir kärleken ännu större och starkare då?? de kan den ju inte bli för man kan inte känna mer kärlek än vad jag gör nu..hehe

Jag börjar bli livrädd inför förlossningen, har liksom skjutit dom tankarna åt sidan men nu har dom kommit ikapp mig.
Smärtat,läkarna,sjukhus,sprutor,blod ja och allt annat. Känns som jag har gjort min egen dödsbädd helt enkelt..hehe

Jag svimmar bara jag ser en spruta,jag svimmar jag bara ser blod och jag har fobi för sjukhus och läkare så de bråder inte gott ska jag säga..hehe

Men ut de ska den, men hur??komme jag verkligen överleva detta...hehe

Så ibland känner jag att den kan få bo kvar i min mage så länge den vill, för de är tryggast där både för mig och för den..hehe

Sen har vi alla annan tid då jag räknar ner månaderna,veckorna,dagarna ja nästan så jag räknar timmar,minutrar och sekundrar åxå..hehe

För man vill ju ha sin lilla ögonsten här i famnen...

Är alla fall i månad 7
Vecka 28
Dagar som jag varit gravid är ca. 196

Orkar inte sitta och räkna ut timmar,minutrar och sekundrar...hehe

Har liksomk så tråkit nu på dagarna när man går hemma och är sjukskriven...Finns inget att göra, för allt jag vill göra det får jag inte pga ryggen...blä

jaja vill att det ska bli november och december nu!!!!ge mig!!!

de va llt för mig denna gång!!

Älskar er!puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0