7/1 - 2016

Jag övar mig på att skriva 2016 eller -16 fast
det är svårt så här i början av ett nytt år.
Känns som att man kommer skriva fel bra många
gånger till innan det sitter!
 
Dagen började med att hela familjen åkte
ut och kollade in lite vinterkläder på rean i olika butiker.
Sen fick det bli köp av skräpmat från donken för
att sedan kasta i sig maten så snabbt att man får 
magont och ångest.
 
Satt mig i en iskall bil och körde till jobbet
och där har allt gått i ett. Så kvällsturen i dag gick
väldigt fort och jag kunde åka hem i tid.
 
Snöat hela dagen har det gjort också, så jag fick
sopa och skrapa bilen innan hemfärd.
 
Avslutade med att kolla ett avsnitt av Gåsmamman
och nu ligger jag i sängen och ska sova då 
huvudvärken gör sig påmind.
 
God Natt på er alla!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0