Drömmar

När det blir så här trisst väder ute så är det väldigt lätt att
trilla ner i en så kallad grop ocj inte alls må bra.
Jag har lätt för att hamna i den gropen och det är jäklit
svårt att ta sig upp där i från.
 
Jag har så många drömmar jag vill fast ställa och uppnå,
men det är inte lätt och minsta lilla motstånd så ger jag upp.
Har mycket tankar som går runt i huvudet och försöker
hela tiden komma på bra lösningar till allt som jag själv
tror att jag kan lyckas med.
 
Har lite små planer på att åka utomlands igen!
Att flytta till hus.
Få ett bättre välmående.
JA listan kan göras lång men man får ta en sak i taget.
 
Men i sånna här lägen när man känner att allt är
 så långt bort i från en och man blir osäker på om
 man kommer lyckas med sina drömmar och mål.
 
Då brukar jag kika på lite bilder som piggar upp en
och så drömmer jag mig bort lite mer!
 
 Thailand 2014
 
Thailand 2015
 
 
Nu ska jag hämta hem barnen från skolan, sedan blir det lite läxor och mys sen väntar
ett nattpass på jobbet innan ledig helg!
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Det ser underbart ut !

Just nu LEVER jag för vår kommande resa !
Jobbar extra så fort tillfälle ges, drömmer mig bort och planerar.
Att åka ut i världen och uppleva nya platser är verkligen "livet".

Kram

2016-02-13 @ 08:48:30
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0