Fredag

Barnen är som vanligt ute och leker/ränner runt här hemma.
Jag små plockar och fixar överallt i hopp om att det någon
gång ska bli klart i lägenheten men just nu ser jag inget
slut alls på det hela.
Men det är väl bara att kämpa vidare och hoppas på att man
till slut ser slutet på berget med saker =)
 
Solen kikade fram idag med mellan molnen fast dom sagt att det skulle
regna hela långa dagen, så peppar peppar låt det fortsätta så.
 
Imorgon blir det cirkus för barnen och ja jag fick också följa med
då det blev en biljett över. efter det blir det mat hos barnens morföräldrar
och sedan blir det natt jobb för min del.
 
Nej men hallå sitta här och spilla tid har jag inte tid med just nu.
På återseeende =)
 
 


Kommentarer
Postat av: rumptott

oooh va bodde ni i innan?? =D
va bor ni i nu?? =P

ja de e helt underbart o sy ^^

Älskar de massa massa =D haha..
låter som jag pratar om en drog lr nått haha ^^

2013-05-10 @ 16:59:23
URL: http://rumptott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0