Tisdag

Igår så fick jag en hel del gjort,
var först till gymmet och körde styrka
sedan åkte
jag och handlade lite och fixade,
sedan hämade jag flyttkartonger
som vi fått så nu har vi då kartonger så
 det räcker =)
Jag räknade klart alla matte och jag
fixade lite här hemma.
 
På det så var det lek och mys med barnen och ett vamt och skönt
bad tillsammans med barnen innan det blev läggdags för deras del.
 
Gjorde mat tills M kom hem från jobbet sedan dog jag
i soffan =) haha
 
Idag blev det en vilo dag från gymmet då träningsvärken
gör sig påmind men jag har varit till skolan och gjort
prov i matten sedan har jag läst lite i akut sjukvården.
 
För nu har jag mer press än någonsin på mig, eftersom
lärarna på svok inte vet ad dom pratar om och säger olika
saker....Nu gäller det att skriva på som tusan och ren skriva allt,
för i slutet av denna vecka vill jag vara KLAR med så mycket
som möjligt....
 
Ska snart hämta hem busungarna och sedan blir det lek
och bus och så tänkte jag försöka packa lite och städa/plocka lite.
 
Ikväll när barnen lagt sig så blir det plugg på högnivå!
 
Snälla ge mig fler timmar per dygn NU!
 


Kommentarer
Postat av: Linda aka Javamorsan

Gäller att inte ta på sig för mkt.

2013-03-21 @ 16:21:14
URL: http://justsaying.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0