dags

Nu har jag äntligen kommit igång med
akutsjukvårds arbeterna som ska vara klara
innan 5 Maj, men för min del så vill jag ha dom
7 arbeterna klara innan 1 April, för då har jag
praktik i 4 veckor och jag fick ett tufft schema
kan jag lova...Sedan när praktiken är slut så har jag
enbart någon dag på mig att fixa med en APL uppgift
för sen är kursen slut och man ska bedömas.
 
Så japp om 3 veckor ska alla 7 uppgifter vara klara
och jag mitt klippträ började idag! SHIT...
 
Men ja jag körde slut på mig själv efter första matte - boken.
Men jag klarade det!! En hel MATTE bok gjorde jag ur på 6 veckor.
6st prov på 6 veckor och jag klarade det!!
 
Nu är det bara att köra på med nästa bok =/
Men jag är spy färdig på matten nu, jag drömmer
konstiga drömmar om olika tal och kombinationer.
Men skulle jag klara denna bok också så ska jag
aldrig i hela mitt liv kolla åt en matte boks håll igen!
 
Men ja om jag klarar det ja. Jag har inte läst matte på 1 vecka nu.
Jag har inte orken, energin och motivationen till att öppna
den nya boken och plugga.
Lästa några tal igår kväll men jag blir fan gråt färdig så fort jag ser
talen...
 
Men ja om jag ska ha prov 1 snart så lär jag lägga på ett kol
med matten igen =/
 
Fan att allt ska krocka hela tiden, ge mig mer tid!!
 


Kommentarer
Postat av: rumptott

hehe de har inte jag heller men alla har la hört den där tönt låten på radion..???
baby baby baby ooooooh.. =P

kram <3

2013-03-07 @ 14:52:19
URL: http://rumptott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0