Torsdag

Börjar det se ljusare ut eller blir jag lurad?
Det känns som det går åt rätt håll
men än vill jag inte hurra för mycket,
för då får jag väl en stor käftsmäll bara för det.
 
Hade matte prov igår och japp jag fick stillestånd AB
där inne, så jag skrev en massa strunt..
Idag hade jag handledning med läraren och hon
bara skakade på huvudet åt mig och förstog inte alls
vad jag pysslat med =) Fick då på dirketen visa hur jag
menar och hur jag räknar ut mina tal och japp det
gick mycket enklare idag så jag fick Godkänt
på första provet!!
Alltså för  er kanske det låter ja men hallå bli godkänd
på ett matte prov....
 
Men jag har alltid haft problem med  matten och i gymnasiet
tog jag ett IG i matten för att lägga energin på andra ämnen.
 
Och då är det stort för mig att klara prov 1 i avancerad matte!!
Nu är det bara att tuta och köra för nu ska jag hinna räkna
klart hela kapitel 2 tills på Onsdag för då är det prov 2 som gäller...
 
Just nu lägger jag all min tid och energi på matten så jag har mått dåligt
ett tag för att jag blir tvungen att ta IG i 2 andra kurser bara för alt kockar.
Men igår fick jag ett samtal som gjorde min mörka tunnel ljusare
och jag kanske inte alls behöver ta IG i 2 kurser..
Jag kanske helt enkelt får byta bort dom 2 kurserna
mot en annan stor kurs som jag alltid velat gått! Och japp fixade
praktik och allt igår så nu väntar jag bara på info om start datum
och lite smått och gott så jag kan medela lärarna att jag inte ska
gå kvar på dom andra 2 kurserna =)
 
Men men som sagt jag ska inte jubla och fira ännu!
 


Kommentarer
Postat av: Linda aka Javamorsan

Jobbigt när man inte få ihop det med kurser så där :( Men du i längden fixar du detta skall du se!

2013-01-25 @ 08:27:47
URL: http://justsaying.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0