Stress

Nu har jag kört igång med skolan igen och japp
det enda jag känner över det är en stor klump i
magen och en hel drös med stress...
 
Hur fan kan de bli så fel?? Hur kan man få göra sånna
fel som uppstått nu?
JAg har väl redan press på mig, ska jag dö av all press nu då?
 
Ja du jag ger det ett försök men inget mer, så ja
idag ska jag hitta en miniräknare och köra igång på
alvar för det står inte på förens första provet är =/
 
sedan så sätter dom in mig på andra kurser fast det är omöjligt
och där ska man vara på lektion som samma tid som man ska
befinna sig i prov salen =/
 
Hur tänkte dom sig det där då?
 
Jaja jag är envis och kommer fan inte ge mig ,
jag får försöka rida ut denna storm också och
klarar jag det så kan jag då bli vad som helst.
Då kanske jag ska bli läkare på en gång! =)
 
Nu ska jag börja denna dag med att hämta hem en
miniräknare som jag får låna av svärmor och sedan
blir det att äta lite, får se om jag och M lunchar idag.
Sen blir det att ta tag i förrådet och alla saker här hemma
och även dyka ner i sifferboken ett tag...
 
För er gör jag allt! Och jag vill att ni ska ha det bra och leva upp under bra omstädigheter så japp ge mig ett bra jobb och en massa pengar!

 


Kommentarer
Postat av: SANDRATORN.SE - TÄVLING I BLOGGEN!

Ja, visst är det! :) Tänk om alla kunde göra något litet för de som har de sämre ställt, vilken skillnad det skulle bli. :)

2013-01-18 @ 23:02:24
URL: http://sandratorn.se
Postat av: Linda aka Javamorsan

Det är bara att köra på :)

2013-01-20 @ 12:30:03
URL: http://justsaying.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0