jobb

Idag blev jag ut ringd på lite jobb...Dock är det ett eftermiddag/kvällspass så det blit något helt nytt då jag endast jobbar nätter annars.. Dom skriker efter folk just nu!

Så ska invänta att Marcus kommer hem från jobbet sen äta lite för att slutligen åka till jobbet....

Jag ångrar mig inte en sekund att jag gick intro på fler ställen och att jag full följde hela utbildningen....

Det enda jag saknar nu är ett fast jobb så man vet att man har en fast ekonomi varje månad! Som vikarie så kan de variera med jobb och en månad jobbar man som heltid och en annan månad får man inget jobbpass alls och då står man där helt utan pengar fast med räkningar upp över öronen....


Jaja nog skrivet om det nu...Det jag ville ha sagt är att jag är faktiskt nöjd och tacksam för den lilla fina familj jag har här hemma och att jag vill göra allt för att vi ska få det så bra som möjligt!!



Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0