5 År

En dag för sent men jag skriver nu ändå!
Alexander fyllde ju 5 år igår och vi hade
fika bjudning halva dagen så 3 oliak sittnigar
blev det, så kan det bli om man har stora
familjer så alla inte får plats =)
Han fick mycket smått och gott och
han är överlycklig över sin plånbok han
fick och sedan har han lagt i pengar allt eftersom i den
så nu är han snart rikare än oss har vi sagt! =)
 
Dessa pengar kommer han få använda när vi ska
åka på en kryssning i Februari som han fick i
pressent, så ja han har redan nu börjar räknat ner
tills det är dags att åka =)
 
Jag var helt slut efter gårdagen och jag känner
mig fortfarande slut i kroppen och knoppen,
men ja det är väl snart dags att slänga sig i sängen igen..
 


Kommentarer
Postat av: SANDRATORN.SE - TÄVLING I BLOGGEN!

Starten har varit bättre än slutet - men det är positivt antar jag! :D

Hur står det till med dig idag? :)

2013-01-09 @ 09:47:22
URL: http://sandratorn.se
Postat av: Linda aka Javamorsan

Vet hur slut man blir. Min dotter fyllde 10 förra veckan och jag har nog inte landat helt ännu efter jul och hennes födelsedag haha

2013-01-09 @ 12:38:54
URL: http://justsaying.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0