Tröttmössa

Nu får timmarna gå fortare tycker jag! Ögonen vill inte hålla sig öppna alls längre.... Men så här är det alltid första natten när man jobbar. Blir nog bättre dom kommande nätterna!
Men nu räknar jag ner timmarna och minutrarna så jag får åka hem och sova.

Peppar peppar än så länge är det lugnt på avdelningen.

Känner mig stressad redan nu när jag vet att jag måste ringa till ett ställe och tacka nej till en heltid tjänst under sommaren. Det blir det 2 jobbet jag får tacka nej till och det känns inge bra. Jag får ångest av bara tanken..... helst skulle jag vilja dela på mig och vara på alla ställerna samtidigt!

Nej nog skrivet av mig nu...
Sussa sött där ute så gör jag det efter 7.30!


Kommentarer
Postat av: Caroline

vad jobbar du som ? :)

2013-02-23 @ 22:11:21
URL: http://www.littlemisssunshiiiine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0