Torsdag

Nu ska jag kassta i mig lite käk eller ja en frukt
sendan gå till dagisen och hämta hem bröderna bus.
Idag blir det att tvätta och fixa lite smått inför helgen.
Städningen tänkte jag ta tag i  imorgon efter jag varit
i skolan.
 
Ska dit och komplitera några upp gifter om ekvationer.
Hoppas jag kan lösa skiten imorgon så jag blir av med det!
 
Så ikväll blir det att plugga ekvationer.
Skulle behöva börja skriva mitt arbete om akutsjukvården också =/
Ja nu infinner sig stressen på högnivå här igen =/
 
Men jaja jag får ta det som det kommer =)
 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jättesöt header, va fin blogg du har!

2013-02-18 @ 23:19:38
URL: http://www.highvoltage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0