Roligare

Japp här sitter jag och löser en massa ekvationer osv
roligare fredags kväll har man ju haft kan jag lova.
Tänkte trötta ut mig helt så jag kan somna men nej det
blev motsatt effekt istället så nu sitter man med världens
huvudvärk och kan inte släppa alla olika ekvationer hit och dit....
 
Sedan när man tror att man löst allt och man känner sig så smart
så visar det sig att man är helt ut i skogen och cyklar =/
Ja det är bara att inse att jag och Matte inte alls går ihop alltså!
 
Vad ska man göra nu då? Tvätta? Diska? Städa?
Hummm allt detta är ju gjort för det har man pysslat med
de andra nätterna....
 
Ska man ge sig in på att rensa garderober osv eller
väcker man barnen kanske mer än vad dom redan vaknar...
 
 


Kommentarer
Postat av: SANDRATORN.SE

Vad kul att höra! :) Tack! :)

Hur står det till med dig idag?

2013-02-01 @ 23:58:20
URL: http://sandratorn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0