Matt Mattare Mattast

Finns det något som heter så??
Alltså som rubriken? i mina öron låter
Mattast helt sjukt =) haha
Men jaja vad gör man inte när man inte kan sova,
jag har på snart 1,5 dygn sovit max 2 timmar.
Då får man korkade tankar och tänker på uttal och ord =/
 
Näsblodet rinner och kroppen ger mer och mer upp.
Jag kan verkligen inte sova själv, rädslan i mig bara
väller fram och jag blir skräckslagen, jag känner hur
mitt hjärta bara rusar, jag får döds ångest, jag får panik
över att om jag skulle dö i sängen hur ska barnen klara sig då?
Fattar dom att jag dött? fattar dom att dom ska ta en telefon och ringa?
Nej det gör dom inte!!
 
Skulle dom leva i lägenheten och försöka få liv i mig fram tills
deras pappa kommer hem igen?
Ja ni ser vilka tankar och vilken panik jag har....
 
Så fort jag sedan håller på att somna pga sömnbrist,
ja då ska barnen grina, prata en massa feberyra och ha feber frossa.
Jag hoppas att deras feber är bort blåst tills imorgon för allvarligt talat så vet jag inte hur
länge jag orkar...
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0