Måndag

Ny vecka igen och den tar vi med nya tag
och utmaningar! Det kan hända mycket den
här veckan om det går som jag vill och jag håller tummar och tår!
 
Nu har jag pluggat matte sedan 8.00 i morse så nu är kapitlet slut räknat,
men har jag fattat något? Nej inte ett dugg!
Så får ställa alla mina frågor på lektionen imorgon...
 
Nu ska jag slänga in en tvätt och städa lite sen blir det att
handla lite och fixa innan jag ska hämta hem pojkarna vid
15.00 från dagiset. Sen ikväll hade jag tänkt och hoppats på
att komma iväg till gymmet.
 
Det var allt för länge sedan jag var där sist nu och det märks =/

Så kanske man ska ta tag i träningen på allvar igen....
 
 
Kanske är det solens strålar som gör en så energi laddad idag?
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: rumptott

haha nej nej.. sköterskan som sa fel hon trodde de va skott år i år.. =P där av den 29 (februari) så de ska bytas den 1:a Mars nu ^^ så de e lungt... =D hehe..


i dont wanne smell it när hon plockar bort att tvi va de luktar redan haha.. =P
kram <3

2013-02-25 @ 11:54:21
URL: http://rumptott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0