Februari

Då är vi inne på månad 2 på detta år.
Och 1 Februari 2013 kommer med solsken!
Det är hela 5 grader varmt på framsidan i solen och
man kan känna vårkänslorna komma lite smått...
 
Idag är Anton feberfri igen så jag hoppas det håller i
sig denna gång och inte gör en ko vändning som sist.
Alexanders temp går neråt i allafall och han verkar inte
ett dugg sjuk för han har mer energi än både mig
och Anton tillsammans =)
 
Tänkte försöka ta mig ut och handla med barnen idag.
Får se när tiden passar för det.
 
Marcus är i Ukraina med sina bröder och pappa och kommer
inte hem förens på Måndag kväll.
Kollade nyss på lite bilder Emil lagt ut och dom ser ut att
ha det trevligt iallafall.
 
Själv känns det som att det kommer bli 5 sömnlösa nätter
här iallafall, för första natten sov jag högst 2 timmar och i natt blev det
inte mer än 2,5 timmar sömn sammanlagt och japp 2 dygn och 4,5
timmar sömn...
Blir jag inte sjuk nu så ja då borde jag klara allt!
 
Nu ska jag kika och rota fram något från frysen så vi får lite mat i magarna.
 
Sköt om er!
 


Kommentarer
Postat av: Linda aka Javamorsan

Det vet du väl att sova gör vi i graven!

Hoppas du får sova lite mer än dom där futtiga timmarna i alla fall Kram

2013-02-01 @ 13:37:04
URL: http://justsaying.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0