Dusch

Har hann med en hel del igår, hann lämna in båda bilarna
för utvändig tvätt så dom böev då lite renare än vad dom var tidigare.
Pappa hjälpte mig sedan att sätta på draget på bilen som ska in på
besikting på Måndag för det avtagbara draget lär sitta på när man ska dit =/
 
Blev käk och mys hemma hos mamma och pappa igår, och vi hela familjen
blev kvar där. Idag åkte jag hem hit efter frukosten och barnen blev kvar i
Amsberg hos deras morföräldrar så att jag kunde sätta mig och räkna
matte så att huvudet värker.
 
Nu har jag setat i 2,5 timmar så nu tänker jag ta en välförtjänt dusch!!
Sedan är det dags att börja med maten för idag kommer alla hit och äter.
 
Sov mellan 2.30 - 7.30 inatt så nu kan jag lägga till 5 timmar till!
Så japp 11 timmars sömn på 4 dygn!! det går framåt...
Behöve jag ens säga att jag har huvudvärk hela tiden som ej försvinner
och att kroppen och huvudet inte alls är med på det jag gör...
 
Nej en varm dusch var det ja!
 


Kommentarer
Postat av: SANDRATORN.SE

Det låter som att livet flyter på som det ska då med andra ord! :]

2013-02-04 @ 00:24:24
URL: http://sandratorn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0