Tider

Ja jag och tider, ja tid för huvud taget.
Flytten flyter på lungt men säkert just nu,
får antagligen nycklarna redan nu på Fredag till
nya boendet så då kan man börja flytta över sakerna
på rikitgt och sedan ta tag i den där jäkla flytt städningen.
Mitt mål är att kunna lämna över nycklarna till denna gamla lägenhet
den 30/4! Då säger vi förhoppningsvis tack å hej!!
 
Men ja annars flyter dagarna på lite för snabbt, är på praktiken nu och är inne i
vecka 3 där. Trivs som fisken i vattnet! Är på avd 27 (Kardiologen/ hjärtavdelning)
gör ju 4 veckor och än så länge har det gått bra, känner mig liksom hemma
på någotvis men kanske är dte för man redan varit på en liknade avdelning förut.
Är ju klar USKA sedan tidigare, jag läser endast till Akutsjukvård som en extra inriktning nu.
 
Den 5 Maj ska dom sätta betyg i kursen och jag är klar med alla mina 7 teman som skulle
lämnas in, nu har jag enbart parktikens sista vecka kvar och sedan ett arbete om just praktiken
och slutligen en utvärdering av hela kursen.
Så ja jag är nog Godkänd iallafall =)
 
Matten går sakta framåt, ska träffa läraren i morgon på en handledning får se om
jag ens ska fortsätta med matten, för just nu har jag inte haft den tiden jag behöver
för att läsa matten och sedan så fattar jag inget av matten alls och den är så onödig!
Men men får se vad som sägs imorgon.
 
Idag var jag ledig från avd 27 men då var jag i skolan på prov istället.
Så inte ne ledig dag alls här inte, jobb 7 dagar i veckan här just nu.
Lika så nästa vecka, då blir det praktik Måndag - Fredag, Tisdag skolan, och sedan går jag på och
jobbar natt lördag, söndag. Mitt i flytten dessutom!
 
Men vad gör man inte när man måste ha pengar för att få allt att gå runt.
Önskar mig själv bara en veckas semester just nu så jag får ANDAS lite!
 
 
Tack å Hej för mig för ett tag!
 
 
Några av de glada pinglorna på avd 27 i Falun!
(Bilden är lånad av dt.se)

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Oj, och här tyckte jag att jag jobbade mycket;) Smart drag att läsa upp betyg!! Vilken matte läser du?? Jag skulle vilja bli dietist, men det är många betyg som saknas tror jag, gick ju bara 2-årigt gymnasium... Vi får se=))

2013-04-18 @ 08:27:25
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0