April

Då var det ny månad och idag är det en dag man får luras.
Jag tror jag inte blivit lurad än iallafall.
 
Har setat och räknat matte i över 4 timmar,
så tog en snabb lunch här hemma nyss och
nu har jag betalt alla räkningar så allt blir
draget och klart imorgon. Nu är mna fattig igen då.
 
Har halva kapitel 3 att plugga igenom ikväll och imorgon
för på onsdag blir det prov, ett stort prov då det blir både kapitel
2 och 3 i samma prov =/
 
Imorgon ska jag även på intro till min praktikplats,
ska bli kul och spännande.
Det blir 4 tuffa veckor nu fram över då jag ska gå heltid
 på praktiken, fixa de sista tema arbeterna i akutsjukvården,
plugga matte och göra minst 2 prov till parallelt med praktiken och
sist men inte minst städa, flytt packa, flyttstäda och flytta!
 
Nu ska jag börja ta tag i lite saker här hemma och packa ner
det i kartonger så det händer något.
 
Barnen är på kalas, så får så när dom behagar att komma hem idag då.
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kolla gärna in min blogg för träning och kostråd!
Puss

2013-04-03 @ 21:19:21
URL: http://nattstad.se/evelinahjelte
Postat av: Jessica Högberg

Låter hektiskt!! Vad ska du bli när du blir stor?? ;)

2013-04-11 @ 12:56:06
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0