7 September 2012

Då tar vi helg =)
Hade  avslut på en kurs idag och jag blev glad och förvånad
över mig själv  och även en hel del annat.
Så nu blir det att mysa på med barnen under helgen för
på måndag börjar ännu en ny kurs och den blir tuff!
Börjar tveka på mig själv om jag verkligen valt rätt
riktning eller om jag ska välja något annat istället...
Japp velmaja är på G här hemma...
 
Idag blev det en promenad på 1,5 timmar innan jag for till skolan
det var verkligen skönt att få rensa tankarna och få lite ny och frisk
luft i mig....
 
Nu ska jag tända lite ljus sedan krypa ner i soffan
tillsammans med min andra hälft =)
 


Kommentarer
Postat av: Linda aka Javamorsan

Jag är 35 och velar ännu :)

Svar: haha ok så man kommer alltid vela om man valt rätt osv ?? =) shit vad har jag att vänta mig! kram
Holen666

2012-09-09 @ 15:03:51
URL: http://baralinda.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0