6 September 2012

Då är vi inne i September månad och hösten kommer med
stora steg i mot oss....Idag ska jag leta fram fingervantar och
tunnare mössor till barnen då det är jätte kallt för dom på
morgonen när dom går till dagisen.
 
Själv klär jag på mig och svettas, sedan klär jag av mig och fryser,
kan man ha kommit i klimateriet redan nu som 25 åring??
 
Lite små förkyld är man som vanligt denna tid på året och jag
hoppas de går över fort för nu är det ben hård träning på
gymmet här fram över är  det tänkt för min del!
 
Idag blir det att fixa lite här hemma och dona till det lite,
sedan får vi se om man tar sig ner till gymmet ikväll och
svettas lite och får upp flåset en aning =)
 
Hur känner ni in för hösten??
 

 
 
 


Kommentarer
Postat av: rumptott

Jag bara älskar hösten.. sitta o äta mat med tända ljus o bara mysa.. sätta sig i soffan senare på kvällen se en film under en filt o dricka varm oboy lr nått =D

kram <3

Svar: JA hösten är mysig på alla möjliga sätt, men just det där med kylan och värmen med vartannat blir jag tokig på =/ kram
Holen666

2012-09-06 @ 11:11:49
URL: http://rumptott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0