Tisdag

SHIT!
Idag på föreläsningen fick vi reda på att det blivit en miss i
beräkningen med lektioner så nu vill dom ha in examinations arbetet
tills på Torsdag, alltså helst under morgon dagen, jo men tjena hallå!
 
Jag som har mer än hälften kvar att skriva, så ikväll/natt är det jag
som kommer få skriv kramp och sedan kommer jag få sitta från morgon
till eftermiddag imorgon sedan måste jag lämna in arbetet, för jag kan
inte skicka in det för sent heller då läraren inte kollar mailen på kvälls tid hemma.
 
Nu blev jag stressad till tusen igen då, men det är bara bita i det
sura äpplet och köra ett sista ryck för sedan är kursen slut!
Och vi får en hemma dag på fredag att reflektera och känna efter
vad kursen gett osv....
 
Föreläsningen idga var mycket rolig och intressant!
Glad att jag gick dit och lyssnade idag...
 
Nu ska jag springa iväg till dagiset och hämta hem mina små
prinsar för sen ska vi fika lite och bara mysa här hemma.
Har lovat dom att dom ska få måla sina kroppar med färg
idag innan dom ska få bada =)
 
 
 
 

 

Kommentarer
Postat av: rumptott

oj va tidigt du slutade =P hehe jag slutar inte förens den 21:e =P

hoppas du inte stressa ihjäl dig allt för mkt med examens arbetet nu..
kram <3

2012-10-30 @ 18:59:42
URL: http://rumptott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0