28 Oktober 2012

Idag är det ingen vanlig dag nej för idag
är det Antons 3 års dag!!! Hurra Hurra Hurra!!
 
Vi hade fika bjudning igår för Marcus sida
 av släkten och imorgon kommer min sida
av släkten då vi inte får plats med alla
samtidigt här hemma.
 
Idag fick han sin wigglekart och jäklans vad
dom har kört här hemma =)
En trotsig/mammig 3 åring har vi numera
här hemma...
 
Jag och barnen tog en lång och skön promenad idag också,
först gick vi till hemköp och hämatde ut paket sedan gick vi
vidare till Ica för att köpa tacos - saker och lite bröd så vi kunde
mata dom hungriga änderna när vi gick hem.
 
Kallt som satan var det och det gick fort hem för att få värma oss!!
 
Nu blir det lite film för att sedan få sova några timmar,
imorgon blir det att fixa med fika bröd inför fika bjudningen
och sedan kommer jag vara begravd av skol arbete....
 
 
 

 
 

 

Kommentarer
Postat av: rumptott

ja de hoppas jag haha för jag e ju sjukligt nyfiken av mig haha.. =D

hoppas du inte stressar ihjäl dig för allt ståhej som du håller på med bara.. <3
full fart i helgen förmodlar jag med mkt kalas osv. =P hehe..

kram <3

2012-10-29 @ 08:30:02
URL: http://rumptott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0