Long Time

Länge sedan man hade tiden att sitta här , men nu tar jag mig en snabbis här och
skriver några rader, jag är in och läser era bloggar men har inte kunnat kommenterat
då jag läser dom från mobilen oftast och det funkar inge bra att lämna spår efter sig
då....

Jag har börjar min 3 veckors långa apu = praktik
Och jag trivs som fisken i vattnet redan nu från dag 1!! Så ja hur ska detta sluta?? =)

Känns skönt att veta att det enbart är 5 veckor kvar av denna termin i skolan sedan blir det
ett uppehåll under sommaren sen blir det att ta tag i sista terminen =) Fast nu har jag fått
blodad tand över att det är så kul att plugag till detta så funderar strakt på att söka in till SSK =)
Den karamellen får jag suga på ett tag till för jag har någon/några extra kurser jag ska läsa till efter
vi tagit examen  så japp jag har ett tag på mig att tänka och skulle det var så så måste jag läsatill en del ämnen innan jag kan söka och sedan vill jag även ut och jobba lite i mellan =) haha

Svaren från röntgen ang Alexander har kommit och det var ingen förändring så det sitter fortfarande
i lårbenet och inte höftkulan! Så det var en lättnad att få höra det iallafall....Anton håller vi på artt potträna för fullt just nu =)

ja det var väl lite här ifrån mig för  denna gång, hoppas jag kan kika in snart igen och skriva
några rader och att hinna lämna nåra spår hos er också =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0