Måndag

Om precis en vecka så är det Julafton och jag har endast en julklapp kvar att fixa och den
ska jag nog hinna med att ordna till imorgon för hoppningsvis!
 
Jag vill tacka alla fina människor som har grattat mig till min examen här inne, inne på facebook och som har ringt och skickat sms....Ni får ens hjärta att bli varmt i denna kyla!
 
Skulle ha jobbat inatt men tyvärr så hade vi ingen som kunde se efter barnen tills Marcus skulle komma hem från jobbet, så jag fick ringa tillbaka till den trevliga damen och säga som det var, men det tog emot för vi behöver var enda slant vi kan få just nu =/
 
Hade iallafall toppen kul på examens festen i Fredags och myclet roliga samtal kom på tal =)
En hel drös med fin fina kort som kommer vara minnen för livet!
 

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Svar: Jag pysslar heller aldrig hemma. Det är tack vare jobbet man får tillfälle att göra det ibland.

2012-12-17 @ 21:52:44
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0