December

Sista dagen på December månad, sista månaden på detta år....Frågar man mig så tycker jag att året 2012 har gått otroligt fort...

Jag klarade målet jag satt upp och en liten del av Alla drömmar jag har genom att ta examen och fick titeln som undersköterska. Sedan vad som händer nu får tiden utvisa då jag ska lära mig mer av att leva för varje dag...Att ta en dag i taget och inte stressa upp mig så mycket.

Lättare sagt än gjort men jag ska då iallafall ge det ett försök!

Idag då, vad händer då då?
Här hemma ska gubben i huset jobba tills ikväll och jag och barnen ska väl städa och plocka här hemma. Efter lunch så får vi skjuts till barnens mor föräldrar och där blir vi tills ikväll. Marcus kommer dit när han slutat för dagen och det ska ätas tre rätters middag och bara mysas.

Barnen blir kvar där och sover. Det visar sig om jag och Marcus också sover kvar eller om vi åker hem och sover.
Den som lever får väl se!


Ha en toppen dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0