5 Augusti 2012

Känner mig allt annat än glad just nu,
kan bara inte sätta fingret på vad det
är som tynger ner mig så otroligt mycket.

Går runt med en känsla som jag inte ens
skulle vilja att min värsta fiende skulle
behöva gå runt med, ångset blandat med
en annan hemsk känsla.

Ibland vill jag bara lämna in handuken och ge upp,
men varför ska jag ge upp??

Men som det ser ut just nu så klarar jag inte det
här själv och just nu känns det som att jag går
i uppförsbacke helt själv och ingen stötte pelare,
att bolla mina tankar med.

Men jag vet jag skulle kunna berätta för alla vad det
är jag går runt och bär på, men det vill/kan jag inte!

Ett trist litet inlägg på en trist liten Söndag från mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0