Tid

Tid vad är det?
Något jag inte har för tillfället
iallafall kan jag lova, vi hade kurs
avslut i fredags och imorgon börjar vi
en ny kurs som jag verkligen sett fram emot,
men nu när man fick se vårat schema så inser
jag nu att jag kommer leva i skolan fram tills
vårat sommarlov.....
Kursen börjar imorgon med att vi ska vara inne
på lasarettet och öva på att ta venprov, sätta katetrar
och en massa mer så japp en hel dag inne i falun...

Så just nu går min tid till att hinna med studierna, jobb och
familj.....Men jag lever och vi mår bra!!

Var på marknaden idag och Alexander som är 4 år åkte den där snabba
snurr karusellen "virvelvinden" med sin far och han var nästan besviken
att de inte snurrade mer =/ vad har vi fått för monster, han vägrar åka
de där vanliga barn karusellerna !!

Alexander har fått en ny säng och Anton har tagit över bilsängen från Alexander
så nu är växa sängen väck =) Sedan är det pott träning för fulla muggar för Antons
del!

Så nu vet ni lite om vårat liv just nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0