Onsdag

Idag klappar jag mig på axeln för idag har jag varit och
svettats 2 gånger på gymmet!!

Ikväll blir det en tidig kväller för min del för imorgon ska
vi upp i ottan för att lämna Anton på dagiset vid 07.00
och sedan ska jag och Alexander befinna oss på
Falulasarett kl. 8.00, han ska kontroleras, sövas och
röntgas, så vi har väl en hel dag där på sjukhuset
framför oss och om jag ska orka med det utan den
vanliga huvudvärken jag får där inne varje gång så lär
jag sova i tid!!

Känner en klump i magen och en oro över att
åka in dit, visst jag vill ju veta vad bilderna och
alla prover säger, så man får veta om det är något
mer man ska tänka på eller om själva sjukdomen har
flyttat sig till ett annat ställe, om han kommer behöva
opereras för höften eller om dte kommer växa bort?
Ja frågorna är många och det enda jag tänker på när
jag vet att vi ska in dit är hur våran sommar 2011 blev,
det är en ren mardröm för mig om samma visa spela upp
igen, jag orkar bara inte med allt det igen!!

Så nu håller jag mina tummrar och tår på att allt går
så smidigt och bra som det bara går imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0