Trötter Ab

Hej och Välkommna till Trötter Ab!
Våra öppet tider är: Dygnet Runt
Men dock så är det ingen garanti att vi svarar i telefonerna eller svarar på mailen.
Kanske tar vi lite extra raster lite då och då, och vem vet kanske vi råkar somna
sittandes vid bordet =)

Ja innan för dessa väggar vet ni inte vad som händer och sker och det är väl
bäst för alla det =)

Att få kontakt med oss är inte en garanti på att man får raka och ärliga svar, för
här kan det pratas i natt mössa hela dagarna.....

Massa trubbel och misstag är inte alls ovanligt heller så det är totalt
Kaos dygnet runt.

Men ja välkommna ytterliga en gång om jag inte redan nu har
vågat skrämma er =)

Nej men jag blir bara så här knäpp i huvudet när kroppen ropar efter sömn
och man känner sig så matt i hela kroppen.
När man kände att man började få energi igen, ja då ska nästa sjukdom/sjukdomar
komma  och sätta käppar i hjulet för en.

Tror hela familjen är trötta och jag lider med Anton som har ont både här och var, man
hör hur han andas, att hostan gör så att halsen gör ont på han.
Att den täppta näsan bara blir ett irretarende ljud och är bara ivägen.
Att hela kroppen är öm och att samtidigt det ska ömma i hela käften för att tänderna
har bestämmt sig för att jävlas precis just nu!

Varken alvedon,näspray eller något hjälper just nu.
Han somnar, vaknar, somnar, vaknar....Ja så där håller det på hela tiden.
så jag vågar inte hoppas på allt för många timmars sömn i natt, eller ska jag
skriva minutrars sömn i natt??

Alexander har haft svag astma, fast den mörker man knappt av, men grinig och kinkig
det är ordet på han just  nu! Att bara jävlas, som att trycka i sig en macka i ren protets
som slutar med att spy ner hela köks golvet.
ja och han har ju också täppts igen i näsan och blivit snyten så många gåmger att det är
som ett sår som blöder =(
Näsprayen är inget att hurra över  där heller ....

Både jag och Marcus är utmattade av sömnbrist och ja vad händer när kroppen tar ut sin rätt?
Jag är själv med båda barnen under veckan...oj shit jag ber verkligen om ett bättre liv just nu!


Jag känner mig så hjälp lös, att se våra barn så här.Aj aj vad ont det gör...........


Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

iiiiiiiiiiiiiija jag lider med dig!

fan inge kul med familjen sjukling allehopa. här är vi också snoriga, men inte så farligt som de låter som hemma hos er. :/ vi får sova och äta och kan snytas o nässprayas utan problemos.

pöss

2010-09-06 @ 00:55:20
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Jennifer

sv: naww okej.. Fick du nån söm då??

Jag ska vara i skolan och inget mera sj?

2010-09-06 @ 07:38:20
URL: http://barrajennifer.blogg.se/
Postat av: sandra

skolan för min del! :) Dudå?

2010-09-06 @ 07:49:08
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: Frida - blivande mamma

Ja man blir irriterad.

Huga då, stackars pojkar! Hoppas dom blir frisk på nolltid. Och hoppas att du fick sova! Kram

2010-09-06 @ 08:09:44
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0