Trött

Är så trött efter denna dag så jag vill bara somna nu!

Listan:

* Lämna Alexander på dagiset - chek

* Läsa bloggar & blogga =)  - chek

* Duscha  - chek

*Ringa några samtal   - chek

* Städa & dammsuga -  .................

* Laga mat - ...............

* Hämta pappa & mamma efter dom lämnat in bilen  - chek

* Kick off med Oriflame 18.30 - 21.00  - chek

* Läsa bloggar & blogga =)  - chek

* SOVA - snart chek!


Kände att jag behövde en varm famn att krypa tätt in till idag,
för dagen idag har varit stressande och hemsk.

Är fortfarande nere och ledsen men jag hoppas på bättre humör
och känslor imorgon!

Allt bara dyker upp och här har man setat ett tag och man tycker att
förhållandet är på väg bort från oss, bort mot skyarna pga Marcus jobb.
Jag känner mer och mer som en ensamstående mamma, många frågar
om inte pappan finns med i bilden, jo visst gör han det fast han är på jobbet.
Jag brukar skämmta med Marcus om att hans ka ta med sig en säng och
sova på lagret där, och när folk frågar om han sover där då känns det fel.

Alla andra som har heltids jobb har ju gott om tid att umgås och vara med varandra
att göra  saker tillsammans och göra saker som uppskattas för båda parterna...

Men nej inte här, och de få timmarna man ser han när han kommit hem på kvällen,
ja då äter vi(skit sent)kollar på film eller tv eller sitter vid varsin dator innan man
går och lägger sig.

Jag har tröttnat, hela jag är trött.
Samma visa var eviga dag och nu är man
låst med att söka jobba också bara för att
hans jobb går före! TRÖTT TRÖTTARE TRÖTTAST...

Jag ger upp, orkar inte kämpa mer, jag kan inte kämpa själv längre....
Då måste också vilja något.................

Såg ett ljust tecken när jag läste Marcus blogg om att han också börjar
bli matt på dessa arbets tider. Men vad hjälper det.

Kommer jag förbli ensam?
Eller kommer vi leva som en HEL familj?

Och just idag när jag redan var nere så blev man även själv hemma på
kvällen för det var väl VIKTIGARE att vara med sina VÄNNER FÖR ENGÅNGS SKULL!

Man märker mer och mer på Alexander att han saknar Marcus och det skär i mitt hjärta.
Nej nu sitter jag och bölar igen, fan att jag aldrig kan lära mig att prata ut.
Nu får jag väl säkert skit för att jag skrev detta, men det har inget med att göra att du dricker
öl med dinna vänner och inte sitter hemma och tråkar med mig.

Det handlar om jobb,känslor,familj och tid. Ja du förstår nog <3


Jag Älskar ju er 3 så mycket!!!






Kommentarer
Postat av: isabella

har du hört talas om ejendals arena förut?:)

2010-09-02 @ 08:38:47
URL: http://isabeeella.blogg.se/
Postat av: Jannike

Jag är också ensam en hel del. Men vi har ju jordbrukså de är mer förståligt då tycker jag nog. Kalle jobbar ju varannan helg och många kvällar. Men jag har alltid vetat om att de skulle bli så här. Innan vi skaffade barn med.



Jag förstår att du tycker de är tröttsamt att vara ensam jämt.

Hur går de med Alexanders hörsel?

2010-09-02 @ 08:53:42
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN

Familjen betyder allt, hoppas ni får en underbar dag trots av många måsten =)

2010-09-02 @ 09:22:57
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0