Snart

Snart är det helg igen och denna vecka har väl gått otroligt fort ?!
Eller är det bara jag som är kvar på typ onsdag eller något sånnt =)

Satt och förde över lite bilder från mobilen till datorn och såg då att
jag har ju glömt att skriva en massa inlägg som massa bilder ska
ut på. Så ja kanske man får sitta uppe lika sent idag då och skriva en
MASSA inlägg och lägga ut massa bilder.Kanske jag ska prova mig på
att skriva dom och sedan posta  dom i utkast och publicera dom en
annan dag bara.

Ja det lär ju visa sig hur jag gör =)
Fick även en ny award idag såg jag så den lär jag ju också ta tag i och
göra. Den verkar ganska rolig =)

Men nej jag lär väl sätta lite fart med att rensa foton och gå igenom
allt på datorn sedan får vi  se hur mycket klockan blir!!

Men en fråga jag vill att ALLA svarar på är:

VILKET SLAGS SMINK ANVÄNDER DU?MÄRKE? OCH VARFÖR?





Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2 barnsmorsa 2 be

förr- det billigaste, och då endast svart kajal, brun till ögonbrynenn, och nån dålig mascraa.



NU köper jag redigare grejer, lite billiga fortfarande, men inge mascara för under 80 kr iaf... ^^

inget på rusta, tex. :P

maxfactor o isadora mest. har funnit nåt som kallas för PUDER också, som täcker massa oönskat skit i fejset- wow! :P



blev visst inget om de´jten. kanske kanske kommer strax?

detta inlägget är ju jävligt.. personligt egentligen. så kanske bäst o "stryka över" det med dejtinlägg...

2010-09-09 @ 23:25:53
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2 barnsmorsa 2 be

jeppjepp. vilket av det är det du känner igen? ska man utmana dig också, o skriva 10 grejer ingen vet? vågaru?



annars gör jag det, här o nu.

2010-09-09 @ 23:40:43
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2 barnsmorsa 2 be

o fy. mindre bra ungdom man hade, duu! :/ jävla skit. o såna där ungdomar som mår skit, bara ökar.

o staten gör inget. o de är väntetider på flera månader, om man inte försökt ta livet av sig.

då sätts man på samtal redan efetr en vecka. :/

2010-09-09 @ 23:51:52
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0