Onsdag

Hej hopp, ursäkta att detv varit dött på morgonkvisten här!
Alexander lämnades på dagiset klockan 9.00 som vanligt och jag
har sedan dess försökt fått tag på rektorn över dagiset så jag vet
om jag kan få ha han där på fredag om jag ska jobba.
Men nej ingen verkar vilja prata med mig idag.
Brevet jag fick hem idag gjorde så att en liten del av den mega stora
klumpen i magen jag har, ja den försvann lite lite lite.Men än är det
mycket kvar och tid kommer det att ta!

Ja men iallafall,idag är det full späckat hela dagen.
Först och främst lär jag få tag på rektorn och nu
sitter jag och väntar på att G ska komma förbi med
alla saker som ska finnas med på marknaden på
fredag.Hon dyker nog upp snart för hon skulle komma
till klockan 13.00.
Vid 14.00 ska vi hämta hem Alexander igen och sedan
ska vi iväg och handla och vi ska även förtids rösta
för kommer nog inte hinna med det på söndag.

Sedan ska det städas och göras mat och fixas som
vanligt,men sedan på eftermiddagen kommer
barnens morfar hit och ska vara med dom tills
ikväll. För idag drar ishockeyn igång!!

ja som ni flesta redan vet så är ju hela familjen hockey
intresserade och Leksand ligger oss varmt om hjärtat.
Så ikväll blir det säsongspremiär i Leksand.
Leksand får besök av Mora så det blir ett riktigt
hett derby!! Kan inget annat än att bli kul och bra!!

Så ja idag finns det att göra och jag vill hinna duscha
och fixa till också =)

Men detta ska nog fixas,tur är det väl att Marcus är
ledig idag så man har hjälp med allt.Och städningen
får bli när vi hämtat Alexander för då kan han hjälpa
till också,det gillar han ju så mycket.Visst det kanske
inte går lika fort och blir skinade rent men det blir ju
kul för han och då lär han sig mer att städa också!

Nej nu måste jag kila iväg och fixa lite saker, men
jag åter kommer snart igen hoppas jag!!



Ni ska väl rösta i år ??


Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Idag har jag varit på bilskolan och gått igenom bilen, usch! Detta körkort tar kål på mej! :P

Har du körkort?

Nu ska jag plugga lite och bakar bröd till fmailjen :)

vad har ni gjort?

kram

2010-09-15 @ 14:32:03
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag har jobbat och nu är jag hos mamma och pappa. Vi ska lägga golv i ett rum. Så det är vad som händer. Själv då?



Ja, jag ska rösta :)

Kram

2010-09-15 @ 15:40:32
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0