OnOff

Idag innan vi for runt i affärerna för att handla så kikade vi in
på OnOff för att köpa hem ett spel, ett spel som Marcus har
väntat på och som många andra också väntat på tror jag.

Inte för att jag vet skillnaden mellan förra årets spel och
detta års spel, tycker det är samma sak, men nej ALLT
var ju så mycket bättre och så mycket NYARE...
Ja ja jag är tyst, vi har då blivit ett Ps3-spel  mer rikare
iallafall, lite fattigare i ekonomi vägen men ja det är
smällar man får ta.

Och när man stog där i kassan på att få vänta på att
få betala så ser man det där paketet med reflexer i.
Och ja det fick bli ett sånnt till Alexander nu när det
börjar bli mörkar och mörkare.

Det var 2 stycken klister märken i reflex och 2 stycken
reflexer man kansätta fast i dragkedjan eller på
något annat. Och sedan var det 2 stycken sånna
där man kan slå runt så den sitter runt armen =)

Så nu har han reflexer iallafall!!





Och spelet som vi köpte var NHL11! Jag har inte hunnit spelat det
ännu, Marcus sitter för fulla muggar och spelar nu.Så jag får väl köra
en match mot han sen i  natt eller imorgon kanske =)

Lovar att berätta om det var något bra spel eller ej.



Ska ni köpa NHL11??Eller något annat spel som kommer snart??




Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

nä inge hockeyspel för min del. men lasse kanske vill ha, å¨då får han minsann köpa det själv också. haha :P



jag ska hälsa honom det! me jag sa till honom att gästblogga, o tyyp förväntade mig nåt om familjen eller vincent, eller nån liten kärleksförklaring, men icke. han skrev om pilitik, han. haha!

han försvarade sig sen med att han vill göra kärleksflörklaringar till mig och bara mig, privat. haha.. aaaja. hhan fattade nog piken iaf, så får se till att han gästbloggar fler gånger. ^^ haha! ;)

pösösss



jaaa jag ska rösta. det måste man, tycker jag. en rätt, och en plikt.

men jävla svårt i år. jag vet vilket block, men partiet vet ajg inte än. o de är på sönda. hm..

2010-09-17 @ 01:21:42
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

trodde de var du som skrev om jag skulle rösta o de var det ju inte, så därför dendär kommentaren blev lite fel om du undrar. :P men ja jag ska rösta ändå, så den biten spelar ju ingen större roll. haha :P



jaaa, så var det nog. en mycket hungrig bebis på 300 gram dedär då, en HEL halv pizza!! :P plus en isglass på det. men den mättar ju inte direkt på samma sätt... haha :P

2010-09-17 @ 01:32:38
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Ja jag hoppas det :)

Vad har ni fr planer till helgen då?

Kram

2010-09-17 @ 06:26:22
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Kul att du är med och tävlar :)

Nhl spelen är min sambos favorit medan jag föredrar tiger woods :)

2010-09-17 @ 10:19:10
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0