NattUggla

Vad gör jag vaken nu? Ja det kan man fråga sig....
Jag kände mig trött tidigare men nu är jag inte trött längre, så jag tänkte sitta här tills
jag blev trötter igen så jag kunde slänga mig i sängen, men nej tröttheten vill ej komma
och överraska mig =/

Men kan väl berätta lite om dagen då, det slutade med en tvättmaskin som blev fullproppad
och sedan hängdes kläderna upp på tork.De andra kläderna la jag in i skåpen  lite här och var.

strax efter 12.30 tiden kom Erica och Molly hit.Hon var barnvakt åt Molly idag, så vi tänkte att
barnen skulle få leka lite =) Men Molly var så trött att hon bara ville sitta i Ericas knä och mysa.
så dom for hem igen efter knappt 30 minuter för att få i sig lite mat i magen och sedan skulle
molly då sova lite.

Jag och Anton hämtade hem Alexander och Anton somnade på vägen till dagíset. Så han fick
fortsätta sova när vi kom hem. Jag  och Alexander gick in och fikade en varsin glass och sedan
blev det lek i hans rum tills Anton vaknade. Så fick barnen mat och sedan for vi hem till Erica och
Molly så vi kunde leka =)

Så vi gick till en lekpark lite längre bort och där lektes det ett tag sedan fick vi traska hemmåt igen,
för Molly och även mina grabbar började bli trötta, klockan var ju faktist runt 19- tiden =)

Så pratade en del idag och fick det mesta sagt medans jag fixade in barnen i bilen för hem resan=)
Så vi kom överens om att vi skulle träffas någon dag fram över för att prata en massa =)
Får se när det blir av då =/ Det brukar ju kunna gå ett bra tag mellan alla gånger....
Det är det som är det tråkiga med att känna sig mitt  emellan =/ Känns som att avstådet till vissa
blir bara mer och mer =(

Jaja kom hem och barnen var kanon trötta så det blev ingen som fick bada idag, de får dom ta imorgon.
För det är ett helvete att få övertrötta barn i säng kan jag lova.

Anton han somnade 20.15, han kanon däckade efter vällingen =)
Alexander där imot han gör allt för att få vara uppe tills pappa hans kommer hem från jobbet och när
Marcus väl kommit hem och sagt god natt och allt så kommer han upp flera gånger till bara för att
han vill inte missa något. Så han somnade säkert inte förens runt 21.30 tiden.

Marcus ska sitta uppe inatt och kolla på tennis, för det är ju en svensk som spelar i natt.Tror det
börjar klockan 01.00 och sen vet man väl aldrig hur länge en såndan match kan hålla på =/
Så japp idag får jag nog somna själv ,för jag hoppas på att bli trötter snart,annars kommer jag
vara en zombie imorgon och det vill jag inte..........

Imorgon, ja eller senare idag, iallafall Torsdag menar jag!! då har jag inget alls inplanerat vad jag
kan komma på, så då får jag ta dagen som den kommer =)

Nej nu orkar inte fingrarna skriva mer så jag får sätta punkt här =)


Ska väl försöka sova så man får någon timmes sömn iallafall!
Hur många timmar sover du under en natt ca ??




Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja gårdagen var helt okej, pluggade och lite så... när väl huvudvärken gick över :)

kram

2010-09-09 @ 06:56:33
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: lovisa

sv: nej jag förstår det! men köp hem ngn bra dvd DÅ?:)

2010-09-09 @ 09:08:36
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Karin

8- 10 timmar brukar jag må bäst av att sova. Dom flesta nätterr blir det 9 timmars sömn ungefär... Men då har jag inga barn som väcker mig :)

2010-09-09 @ 10:27:26
URL: http://fjarilkarin.blogg.se/
Postat av: Madde

Du har fått en Sweet Mommy Blogs Awards av mig.



http://www.saramadeleine.se/?p=9290

2010-09-09 @ 10:56:40
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: filippa

Var fick du din "bloggsvar" ifrån? :)



Svar: Ja tyvärr :(

Men man får se det från den positiva sida, vi har hela staden som en skolgård!

2010-09-09 @ 13:06:22
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Taack söta du :)

2010-09-09 @ 18:39:05
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0