Måndag

Hej nu är jag tillbaka!
Jag hade en dator fri dag igår och det var faktist skönt, man oK jag är beroende av bloggen =)
Kändes fel att inte kunna läsa de bloggar jag läser,det kändes fel att inte kunna svara på
de kommentarer som hade skickats. Det känndes fel att inte kunna skriva ett litet litet
inlägg om dagen eller att det skulle bli en bloggpaus just igår!

Men nu är det gjort och jag behövde inte stress mig om att jag skulle hinna skriva
om det ena och det andra =)

Hade huvudet full i saker som jag ville skriva om igår, men under nattens gång så har
dom försvunnit =)

Körde hem Erik och Rillo till mamma och pappa igår eftermidag och då blev vi kvar där
ett tag så Alexander fick åka lite gräsklippare med morfar och sedan fick han en hel påse
med utklädnings kläder i av sin mormor =)
Redan där så flög Stålmannens dressen på!! =)
Bild kommer senare när jag haft över alla bilder på datorn.

Hann med en snabbis på marknaden också, träffade det glada gänget med
flammor där nere och det har gått bra under helgen. Det var ju lite segt i
fredags när jag stog där men sedan på lördagen och söndagen så droppade det
på =) Nu blickar vi framåt till nya utmaningar och möjligheter!!

Det var hellikopter turer för under 500 lappen men ja är man fattig så är man,
så vi nöjde oss med att stå och kolla på när dom lyfte och landade =)
Alexanders ögon var lika  stora som tefat!! =)


Sedan vann Alexander en sak precis innan vi skulle gå hem =)
Kan ni gissa vad han vann??
Bild kommer upp senare på vad det är !!  =)

På kvällen blev det tacos och sedan följde vi valvakan till mitt i natten!
Så jäklar vad jag plockade vuxen poäng där!! =)

Blev bara så irreterad så trodde jag skulle kunna slå sönder tvn där ett tag.
Den där Lars Ohly eller vad han heter....usshhhh

Ja det är partiledare som har lika låg nivå som dom på dagis.
Och dessa männ/kvinnor ska leda/styra hela vårat land!
Ja jag blir lite rädd kan jag med ge..

Och att folk inte kan lyssna/höra på vad alla olika
partierna har för åsikter, och bara gör dumma på hopp.

Nej det blev väl inte som någon ville igår?!
För ingen är nöjd någon gång och inom politik så kommer
det alltid krocka.

Men ja jag får väl se om vi överlever 4 år till nu då =/
Det behövs verkligen en förändring i riksdagen!!!



Imorse så lämnade jag Alexander på dagiset kl. 09.00
sedan gick jag hem och har fixat det sista med Oriflame.
Så nu är beställningarna skickade, och mailen till mina
söta flammor i mitt gäng skickade =)

Har bara en uppgift kvar nu med det och de ska jag ta
tag i snart.

Anton sover middag och han lär nog väckas snart om vi ska
hämta Alexander till 14.00 =)

Får se vad dagen har att bjuda på sen då!
Åter kommer ikväll!

Ha en toppen dag!!




Kommentarer
Postat av: Frida - blivande mamma

haha ja så är det. Men ett rasistparti. hehe men nu är det glömt :P

KramKram

2010-09-20 @ 13:29:14
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Frida - blivande mamma

Min dag ser ut som så här. Mamma kom hit och hjälpte mig att städa altanen. (hon älskar att pyssla med sånt..) Sedan har vi bakat och nu snart ska jag åka och jobba. Din då? :) Kram

2010-09-20 @ 14:02:18
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Johanna

skönt med datorfri dag, det skulle jag med behöva införa.

2010-09-20 @ 14:20:44
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Okej vad tråkigt!

Jo tack helgen var bra den med :)

2010-09-20 @ 16:38:17
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

nä, alla blev missnöjda, utom SD tror jag nog bestämt.

o jag blev förbannad, såklart.

Jag har ju fixat med kategorier nu i min blogg, och där gjorde jag en som heter AggroDonken. Nästan alla inlägg hamnar där. Tyder det på hormoner tro? :P

Har nu också testat att börja videoblogga så smått. ännu inget med mitt fejs i, men det kommer kanske det också. :P

pöss på dig!

2010-09-20 @ 17:19:55
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Emelie, Mamma till David

Nu menade jag inte som egen individ, mitt inlägg alltså :P Utan moderaterna. Röstade själv röd men är absolut inte en sån människa som hoppar på människor för att dem inte tycker lika. Jag vet många av mina vänner som är såna och jag tycker inte att det är rätt! Jag får tycka precis vad jag vill och det får självklart dem med :) Alla får ha en åsikt men inte gå över styr! Finns dem som blir hatiska till och med. Så hoppas du inte tog inlägget fel. I såna fall skriver jag ett nytt inlägg om det och säger vad jag menade. Alla blir vi lite galna i valtider ;)

Och angående inlägget igen så var det menat att vara roligt.

Kram

2010-09-20 @ 17:40:41
URL: http://enmammaskarlek.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

ja, det är väl för jävla skönt. :P att du är tillbaka nu menar jag! :D

idag fick jag blöjorna. trodde det skulle vara ett helt paket, men de va ju ba ett halvt. men som jag sa till fröken M, man ska ju inte vara hagalen, de är ju trots allt gratis ändå. :P

2010-09-20 @ 19:23:08
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

jaodu, jag kan la dra en vinnare vid.... efter medium ikväll? vid 23-tiden? :P

är du uppe då tro?

eller kanske före, men då får jag verkligen göra det nu, o tänkte göra lappar med siffror, som lasse eller vincent får dra en av. (roligast om vincent gör det, kanske.. :P)

jaaa, ljusparty imorn som jag ska gå på, sen ska jag kanske ha ett själv den 10e. kan du komma då? :P vill du det? :P här hemma hos mig i värnamo? pöss!

2010-09-20 @ 19:37:55
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

har du nån oriflame-produkt att rekommendera extra mkt?

2010-09-20 @ 19:42:06
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0