Måndag

Hej och godmorgon!
Ny vecka,ny dag och då blir det nya tag!
Idag har det börjat bra iallafall =)
Trotts ganska lite sömn så var jag pigg i morse när barnen satte igång med deras bus =)

Så jag for upp och satt igång tvättmaskinen så den är precis klar =) Den har gått i ett sedan
7.30 imorse faktist!
Så nu ska jag ner och plocka in den torkade tvätten i skåpen och sedan hänga upp den nytvättade
tvätten =) Sedan får vi se om de finns mer plats för mer kläder i sånna fall blir det att köra igång
en till tvättning på en gång. Tack och lov för att man har en tvättmaskin här inne!!
Jag skulle aldrig klara mig annars! =/
Och tvättstugan här i området är det snuskigaste jag sett på länge,de är som att man skulle
gå och hälsa på några grisar i en svinstia och hoppas på att kläderna ska bli rena där medans
tiden =/ Ja så vidrigt är det, så man lär städa innan man ens kan tvätta där och ja vem vet vad
som ligger och gömmer sig i dom äckliga tvättmaskinerna som är så skitiga att man ej ser igenom
om de finns kläder i där eller inte! Ja usch för denna tvättstuga...

Inatt så fick jag en till Fan-bild =) Så den kommer ut här snart =)
Jag har skrattat och skrattat, och det är tur att jag inte är själv med min humor och min fantasi =)
Det finns då minst 1 till person som tänker otroligt lika som mig =) haha
Vad vet jag om ni andra också tänkt tanken men inte vågade öppna käften och skriva det,
men vissa person skriver det och det är bara kul!!!

Alexander är på dagiset och Marcus gick precis till läkaren här på vårdcentralen.
Anton ligger och vilar,vet ej om det är fler tänder på G eller inte, men något skumt är  det!

Jag sitter och bloggar,läser bloggar,läser tidningen och kollar kartor ...haha vilken sysselsättning!

Tänkte sätta igång med allt som blev kvar sedan igår,men nja idag är jag så där seg startad och
sedan är jag spännd i hela kroppen, för jag är så jäklans NERVÖS idag...Blä
Detta tar kol på mig innan dagen är slut kan jag lova....

Funderar på att dra igång en tävling idag också, de visar sig om allt på datorn vill fungera som
jag vill,då dyker det upp idag!! =)


Solen kikar fram titt som tätt så då gör det inget att det endast är 6 grader ute och man känner
sig en aningen fryssen =)



Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

det blir en varm rock om sig, så klarar man sig en stund. fastän det är lite kallt inomhs också.



men vilken najs tvättstuga nii har då. haha!

jag vill också ha tvättmaskin inne. tar ba sån jävla plats. men det är väl nåt man får leva med- vi köper ju isfåall en egen, o då tra vi ju med den till huset/nya lyan sen. :D pöss



ps.

samma med diskmaskin.

2010-09-27 @ 14:26:32
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0