Hulliganer

Ja jag kan med säkra ord berätta att jag har två stycken hulliganer till söner.
Den ena vare den andra! =D

Förut var Anton rädd för Alexander och ålade sig där ifrån så fort Alexander
närmade sig, fast nu har han börjat likadant.Ja han lär sig av brorsan =)

Som idag så lekte Alexander med en gammal mobiltelefon och sedan la han
den på golvet i sitt  rum och då var ju Anton där fort som blixten och skulle
leka med den.
Alexander såg detta och gick dit och skulle ha tillbaka den och då hade Anton
fram handen  med mobilen i och sedan röck han bort en snabbt, precis så där
när man jävlas med någon. Så till slut tog Alexander den från Anton men istället för
att gnälla lite och åla sig där ifrån så tar han en attack och rycker tillbaka mobilen
från Alexander.
Och Alexander han blev bra paff kan jag lova =)

Lika så har Anton börjar dra Alexander i håret om han får tag på det.
Så jopp nu får han sota för allt han gjort mot han och det har vi sagt
ända sedan Anton föddes, att man måste vara snäll annars kommer
Anton ge igen och då gör det ont.
Kommer dessa två killar typ slå ihjäl varandra när dom blir äldre?!

För någon dag sedan blev Alexander irreterad på Anton för att Anton
var och pillrade på Alexanders potta i hans rum. Så det slutade med
att han snabbt tog Antons hand och bet tag i fingret och jag kan lova att
Antons finger svullnade upp så den var 3 gånger bredare.
Det gick ner efter några timmar, men sånnt där händer dagligen här hemma.
Och Anton han har bulor överallt, i huvudet,pannan, ansiktet ja säg vart han
inte har ett blåmärke eller en bula.

Dels är det för han tror han kan gå och stå själv men de slutar med att han
ramlar och slår sig. Annars är det Alexander som är där och puttar han
eller ger ett tjuvnyp då och då.
Jag måste införskaffa mig super syn och super hörsel om jag ska kunna
hinna dit i tid varje gång något sådant händer.

Är alla syskon så här?




Antons uppsvullna finger.




Kommentarer
Postat av: Filippa

Putte... Hahahha vilka söner du har!

Huliganer är rätt ord :D



Svar: Jo då måste man ju nästan gå ut. Finns inga dåliga väder finns bara dålig kläder. Tack så mycket, gillar själv bilderna :)

2010-09-17 @ 21:22:51
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0