Fika

På dagarna brukar det bli lite fika/ mellanmål
och vissa gånger så är det så att Antonär så trött
att ögonen håller på och ploppar in i huvudet på han =)

Och Alexander vill alltid sitta på PAPPAS stol säger han.
Ja Marcus brukar sitta på en viss stol,jag brukar sitta
på en viss stol och sedan har ju barnen deras egna
stolar. Så vi har lite platser bestämda redan, men
när det bara är jag och barnen hemma och Alexander
ber så där med hundvalps ögonen att han verkligen
vill sitta på sin pappas stol, ja då kan jag inte låta
bli att låta han sitta där =)





Strax efter dessa bilderna togs så åt Anton upp sin mat medans
Alexander åt mellanmål.
Sedan var det bara att lägga Anton i sin säng för han sov nästan
sittandes i stolen =)

Ibland kan man verkligen bli trött av att äta!!




Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

trött på mat kanske.. :P haha.

så det är dääärför alla vuxna tjötar om kaffe på maten?

hjag trodde det bara var för att det är gott. men det är ju för att inte somna i mattallriken! minsann!



duuu! nu har jag ringt viktigt samtal, jag är så jävla duktig. :P ska på möte på nästa tisdag, och prata om var jag vill praoa nånstans, för o komma in i arbetslivet igen.



PALLA vara preggo OCH arbetslös, en gååång tiiilll....!

ja nu jävvla hhänder det grejor. o då får vincent utökad dagistider också. mohahha! <3

nu är han där o fotograferas. finfina kläder har han. Jag tänkte faktiskt spraya han lite i håret, men eftersom han har ny mössa som han ändå skulle ha på sig på väg till dagis, så kändes det onödiugt. plus att sprayen kankse ger utslag i huvet, fastän han är över 1 år..

aja, han får tuppkam med mousse eller nåt, nästa år istället. :)

2010-09-21 @ 10:33:32
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Frida - blivande mamma

Vilken tröttis. :)



Idag ska jag bara finnas till innan jag börjar jobba kl 15 :)

2010-09-21 @ 11:29:24
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Frida - blivande mamma

Nu klickade jag iväg lite snabbt.

Vad ska ni hitta på då?

2010-09-21 @ 11:29:50
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0