Bröder

Bröder,syskonkärlek. Ja det finns mycket man kan säga om syskon.
Ena dagen så slår dom varandra och andra dagen så går det knappt
att sära på dom.

Det är så att mitt lilla mamma hjärta smälter när jag ser hur dessa
två underbara pojkar kan vara snälla mot varandra och leka tillsammans
och att Alexander är så beskyddande. Inget får hända Anton i mellan åt
liksom =)

Om jag ska bära han någonstans så ska Alexander hjälpa mig att bära han
för jag kan ju tappa han =) Han är så rar mot sin bror i mellan åt !!

Och Anton som skiner upp som den sol han är på en gång han ser Alexander!
Och hur han kan kikna av skratt när Alexander gör något kul som får Anton
att skratta =)

Det är så kul nu när man ser att dom kan leka mer och mer tillsammans och
att Anton blir mer med och med och Alexander förstår mer och mer att han
måste vara försiktigare med Anton eftersom han är lite yngre/mindra än
dom andra barnen han brukar leka med.

Så att få en av dessa lekstunder på bild det gör att jag kan sitta här
och smälta mig bort hur mycket som helst.


På denna bild ser båda två ut att ha något BUS på G!!


Och denna bild som kommer nu, den får mitt hjärta att smälta!
Jag Älskar Er Mina Två Underbara Söner,Ni Är Mitt ALLT!!! <3







Kommentarer
Postat av: Frida - blivande mamma

haha perfekt ju :P



Ja men man blir ju lite irriterad :)

2010-09-20 @ 13:08:20
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0