AjOjAjOj

Idag händer det grejer ska ni veta!!
Både bra och dåliga så jag börjar väl med
de dåliga nyheten...

Anton stackarn har varit jätte grinig och ledsen
i 2 dagar nu, han har verkligen hängt i mina byxor
så jag har inte fått så mycket gjort.
Så idag kollade jag i munnen på han efter många
om och men.Där ser jag att den TREDJE tanden
spruckit ut!! Aj stackarn och nu är det nog tand
FYRA som spökar tror jag.

Han är kokhet och det visade att han hade 40,1
graders feber och han vaknar hela tiden =(
Jag känner mig  så hjälplös =(
Hoppas det blir bättre snart, jag tyckte att han
sett hängig och blek ut hela dagen, och jag som
dragit med han till dagiset för gruppfoto och sedan
för syskonbilden efter dagiset =( nej fan vad jag
känner mig dum och taskig mot han..,,

Tänk er själva att vara helt utmattade av högfeber
och sedan lär ni ut och flänga runt men massa stimm
runt om er....Ja ni kan förstår va!?


Sen då, jo Donken fick över 200 besökare idag!!
Så GRATTIS GRATTIS!!!! Kul, och imorgon ska det FIRAS!

Jag har även VUNNIT!! Det ni, jag HAR vunnit för en gångs
skull!!! Det jag vann är  ett pressentkort på SILVERBABY!
TACK TACK TACK!!! Blev så glad att jag grinade, hehe
Ja så blir det när man ALDRIG vinner annars =)

Nej nu ska jag kika vidare och fixa med bilden som
blev tagna på grabbarna idag!! Så den dyker upp senare!




Kommentarer
Postat av: DONKEN

fick du med bilder från fotograferingen sådär snabbt redan? eller tog du själv, med egen kamera när de fotades av fotografen? ;) haha..



oow, sdär fik du in min grej också, fasen alltså. och grattis ännu en gång till vinsten! Jag vet att du inte vunnit nåt under min tid iallafall, så jga blev så himla glad för din skull- äntligen! :D

du förtjänade det, det ska du veta. massa eloge till dig så mkt du har hjälp mig med dessa 200... :)

och mer än så är det nu. sist jag kollade var det 230. Är ju för fan skitmycket! :)



jag minns den dagen då du blev veckans blogg hos mig... den första gången jag anordnade det.

Shit asså. det måste vart i våras eller nåt väl?

fan vad tiden går. ;) pöss

2010-09-30 @ 23:32:43
URL: http://donkens.blogg.se.
Postat av: YSF´s liv i Norge!!!

Okej, grymt sugen... Men vill göra en massa innan jag få ett :) men vill ha snartart :D

2010-09-30 @ 23:48:42
URL: http://ysf.blogg.se/
Postat av: YSF´s liv i Norge!!!

Nej herregud nej :P men vill göra saker typ som detta nu norge äventyr.. Sånna där slump tillfällen osv...:) men vill ha innan 25år iallafall :D

2010-09-30 @ 23:53:29
URL: http://ysf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0