6 September 2010

Måndag igen då och det välkommnar vi med öppen famn!
Det som gäller är väl nya tag och nya utmaningar som alla andra måndagar =)

Har iallafall lämnat Alexander på dagiset och sedan fick det bli en genom gång
av mailen,bloggen och massa annat.
Sedan bar jag ut lite saker i förådet ute innan Marcus drog  till jobbet, och sen fick
det bli lite mat för Anton och nu sover han middag.
Klockan 14.00 så ska vi hämta Alexander på dagiset precis som vanligt och sen lär
det väl bli en massa bus och lek.

Skulle behöva göra rent hela lägenheten för nu vrålar det städning, men inte lätt med
dessa två vildingar hemma eller =) Så ja de får nog vara en svinstia ett tag till förmodar jag =(
Ta fram lite större kläder till Anton borde dock hinnas med idag tycker jag för kartonger är då inne
här nu så det gäller bara att få barnen syssel satta så man får göra lite saker gjorda bara =)

Men har man två mammagrisar som vill att mamma ska sitta med och leka hela tiden, ja då får
man inte så mycket gjort när dom två är hemma...

Inatt fick vi då sova lite mer iallafall och det behövdes kan jag lova, men Anton är inte bättre på
långa vägar.Vill bara att det ska vända nu så man slipper denna snoriga period....

Och till alla er som frågar vem som vunnit ungmamma blogg - tävlingen....Jag vet inte än och det senaste jag
hörde var att man skulle få veta det igår, men tyvärr så hade inte hon någon blogg dag igår.Men jag tror nog vi alla kommer få höra vem som är vinnaren och hur det gått för alla på tävlingen inom en snar framtid!
Håll ut bara, som vi alla andra gör!! =)


Nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar, sedan ta en promenad till dagiset!
höres senare!!








Kommentarer
Postat av: sandra

vad gulliga!

2010-09-06 @ 18:24:54
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2 barnsmorsa 2 be

hiihi dawta-noerd, alexander? :P

2010-09-07 @ 10:29:54
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0