Loppis

Idag var man uppe med tuppen igen =)
Idag är det ju Lördag igen och då var det
loppisen som stog på tur och man ska ju
vara där i tid så man hinner packa upp och ställa
allt i ordning innan portarna öppnas och
folket stormar in =)

Ja men alltså man märker verkligen när klockan
slagit 9.00 för det kommer en ström med folk
på en gång, dom står verkligen i KÖ och väntar
på att få komma in och kika sig runt inne på
LOPPISEN =)
Idag gick det kanon bra, det var bästa försälningen
på dessa 3 gånger =) Och jag sålde min STORA
TWEETY ANKA som jag VANN som första PRIS
för flera flera år sedan =)

Kom hem innan 15.00 tiden och då stog maten
på bordet och efter det så blev det lite tv
tittande och lek med barnen =)

Sen tog jag och Alexander tag i en sak som
vi dragit ut på bra länge!!!
Vi tag ALLA säckar med pant flaskor och for
till affären och PANTADE dom alla och kvittot
slutade på hela 344kr =) Ja så blir det när
man SPAR allt så jäkla länge =/
Men vi behövde inte betala något utöver
kvittot när vi handlade, vi fick till och med
tillbaka pengar =)

Men nu är det gjort och nu får de dröja ett tag
till innan det blir att PANTA =) Fast inte väntar
jag lika länge som denna gång .

Nu ska jag plöja igenom en hel del kommentarer
som jag missat under hela dagen =/

Ha de göttans"!!




Kommentarer
Postat av: JD - Gastric Bypass opererad

tack så mycket :) det hoppas jag med!! 13 kg till nyår låter halvsvårt, vi får se :)



god natt!

2010-10-09 @ 23:48:16
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Hannele - nybliven 2barnsmamma <3

Svar:

Haha ja han har alltid ett sånt där leede när han har bus på g ;) då går inte vara arg på honom när han har hittat på något elakt för att då kommer det där leedet fram och då smälter jag och det vet han ;) ahha..



Ah ja men precis..då måste jag vara dum i huvuvdet eftersom jag inte röstade i år :S xD visst man får väl tycka och tänka så som man vill då men iaf :K

2010-10-10 @ 00:10:31
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Hannele - nybliven 2barnsmamma <3

Svar:

Ja men precis! :)



Jadu..jag vet inte hur jag hittade den, fattar knappt något av hemsidan, allt är så krånlgit där inne så tyvärr kan jag inte hjälpa dig :/

2010-10-10 @ 00:38:58
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Madde

Skulle också behöva gå i väg och panta :-p

2010-10-10 @ 10:29:49
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0